KUNDskap® - en formel för framgång!
FORIA är ett av Sveriges största transport- och maskintjänstföretag.
Som kund, blir dina behov allt mer komplexa. Förstås för att dina kunders behov också blir mer avancerade. Då behöver du en leverantör som inte bara förstår det - utan också kan engagera sig i det.
För att vi ska kunna bli den leverantören, måste vi veta mycket om den verklighet du verkar i. Först då kan vi erbjuda dig tjänster och kvalitet på desamma. Vi kallar detta synsätt/arbetssätt för KUNDskap. Det handlar om hur vi på bästa sätt kan möta dina behov av effektiv logistik, välplanerade bygg- och anläggningsarbeten, rationell miljövård och renhållningstjänster inom industri.
Vi på FORIA satsar även på Affärsutveckling för att utveckla våra kunders logistikprocesser. Affärsanalys är en avdelning med specialistkompetens inom logistik, strategi, IT, processanalyser, informationsflöden och konceptutveckling. FORIA Connect är ett verktyg som ger dig som kund ytterligare kontroll och inblick i ett effektiviserat varuflöde. FORIA Connect är som ett Kundanpassat smörgåsbord, där du som kund väljer vad du för stunden är sugen på.
Allt det vi på FORIA gör bygger på KUNDskap®. För oss betyder KUNDskap® bland annat att vara lyhörd och nyfiken på våra kunder och att ta tillvara på all erfarenhet som finns inom FORIA. Det är vårt recept för hur man bygger långsiktiga affärsrelationer.
Dagens FORIA har skapats genom att SÅAB, ÖSB, LBC Finspång och Torshälla LBC har slagits samman. Morgondagens FORIA skapas bara på ett sätt - genom en bra relation med dig som kund. Kontakta oss så berättar vi mer om hur KUNDskap utvecklar din affär.